Tuesday, May 5, 2009

KUIZ KESIHATAN SEKOLAH - SEKOLAH RENDAH PERINGKAT ZON BATU KURAU 2009

Pada 5 Mei 2009, telah berlangsungnya KUIZ KESIHATAN SEKOLAH - SEKOLAH RENDAH PERINGKAT ZON BATU KURAU 2009 yang bertempat di SK Kg Relang, Batu Kurau, Perak. Sebanyak 14 buah sekolah telah menyertai Kuiz Kesihatan ini yang bermula pada jam 8.00 pagi dengan acara menjawab soalan bertulis. Setiap sekolah diwajibkan menghantar 4 orang murid. Bagi SK Jelai, murid yang menyertai adalah Soffe Syauqina Bt Hamzah, Nabilah Bt Mohd Fazil, Nor `Aqilah Ajmal Bt Jamaluddin dan Muhammad `Irfaan Fikri Bin Abdul Rahman.

Setelah murid - murid menjawab soalan bertulis, saringan telah dibuat untuk memilih 3 sekolah yang terbaik untuk acara Pertandingan Kuiz. Sekolah yang telah terpilih adalah SK Jelai yang mempunyai markah tertinggi, SK Sri Kurau dan SK Kg Yaman. Pada acara kuiz, para hakim telah dijemput khas dari Pusat Kesihatan Batu Kurau.

Majlis penutup telah dirasmikan oleh Guru Besar SK Batu Kurau, merangkap Pengerusi Zon Batu Kurau iaitu En Mohd Salleh Bin Wahab. Turut hadir beberapa guru - guru besar zon Batu Kurau.
KEPUTUSAN KUIZ :

JOHAN - SK SRI KURAU
NAIB JOHAN - SK KG YAMAN
KETIGA - SK JELAI

TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA YANG BERJAYA. YANG TIDAK BERJAYA, USAHA LAGI.

GAMBAR - GAMBAR :


No comments:

Post a Comment